fredag, april 27, 2012

super-rosa skor!!

Igår fick jag äntligen köpt nya springskor.

Jag åkte till den nyöppnade sportbutiken i stan, fast besluten om att inte åka därifrån tomhänt.


Jag hade även bestämt mig att absolut inte låta utseendet styra mitt val.


Så jag prövade ut ett par supersköna, kraftigt prissänkta dojjer som jag slog till på!


De är verkligen rosa. Chockrosa a l'a 80tal. Men riktigt sköna, så jag förlåter dem! Invigde dem morse, 5km och jag är definitivt nöjd.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Jag tycker de var fina jag.. Men vad gör alla fötter på bordet???Nu lägger jag in anonymt... kan inte kommentera på annat sätt...
    Bitten

    SvaraRadera
  2. Rackarns så snygga hörre du!! 5km det är ju jätte bra!! Gud nu börjar jag få lite panik!! Inte ens två veckor kvar. Får ligga i hårdträning i veckan!!

    SvaraRadera