onsdag, juli 13, 2011

Det har hänt något fantastiskt!

Jag har fått på en hel, fungerande skärm på min iphone!!
Min bästa Jocke har bytt den åt mig. Han är så händig!

För er som inte vet så tappade jag iphonen i golvet för ett bra tag sedan och skärmen sprack riktigt ordentligt. Det har varit liite svårt att se vad som visas på skärmen och det har varit liite svårt att använda den. (givetvis har jag inte något foto att visa på detta:( )
Men nu är den alltså äntligen utbytt! Det känns som om jag har en helt ny telefon.

För att fira detta ska jag nu börja blogga via iphonen. Här. Har just skaffat en app som ska vara bra och detta är mitt första inlägg via blogpress.

Ni får stå ut med att designen är under uppbyggnad ett tag framöver.

Måste såklart prova att lägga upp en bild också;




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar