lördag, juli 23, 2011

Smidig handling.

Igår var vi på BVC för återkoll, Hugo följde inte kurvan som de ville sist vi var där. -det kan jag tro så som han skuttar runt dagarna i ända! Nu fick han iallafall godkänt och behöver inte bevisa sig igen innan han fyllt tre.
Ungarna levde rövare i väntrummet och skrämde halvt slag på en gammal ömtålig tant där. Puh.

Jag fick verkligen stålsätta mig inför nästa punkt på dagens agenda - Storhandling på hajen, själv med båda barnen.

Men oj! Det gick som en dans!
Hugo somnade i bilen, jag lyckades bädda ner honom i kundvagnen utan att han vaknade och han sov igenom hela affären. Han vaknade när vi var tillbaks i Veddige och stannade till utanför kiosken för att köpa den glass som jag mutade Agnes till exemplariskt uppförande med!

Gullungar!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar