lördag, augusti 20, 2011

Kafferep!

Vissa vardagsrutiner är mer välkomna tillbaka än andra.
Fredag - Tacos. (får dessvärre vänta tills nästa vecka)
Lördag - loppis.

Jag och Agnes var en sväng på loppisen förut och det blev en blommig assiett till min samling.





Så nu har jag fyra olika, jag köper två av varje för säkerhetsskull. Små söta assietter kan man ha till nästan vad som helst, jag tänker främst ha mina till kafferep! Med sju sorters kakor. Och tårta. Och bullar. Och skvaller. Och Avec.


Jag har även en hel uppsättning med dessa fina, de matchar inte riktigt de andra utan spelar i en division för sig. Men jag gillar dem mycket.



Nu ska jag och Agnes värma oss varsin pizza-slice från igår. De går säkert utmärkt att äta på blommig assiett! Blir antagligen godare så.

2 kommentarer:

  1. Så fint m olika tallrikar :) Vi har olika sorters kaffekoppar. Det är också fint! Tack för igår!

    SvaraRadera
  2. =)
    En kompis till mej har byggt egna tårt/kak-fat med loppistallrikar.. 3 nivåer med en fin stång emellan! Kul idé!

    SvaraRadera