fredag, augusti 05, 2011

Nya sopen

En piassavaborste är inte det optimala att sopa altanen med. Jag har därför letat och letat efter en annan sopborste. En med mjukare strån. Och det skulle ju inte skada om den vore i en trevlig färg :)
Det har inte varit alldeles lätt då sopborstar tydligen inte säljs - inte en enda av de affärer jag letat i har haft någonting ens i närheten lik det jag tänkt mig.
Irriterande!

Men nu så!
Av en händelse fick jag syn på denna igenom fönstret till Willage i stan.
Inte direkt den typ av mönster/färg jag hade tänkt mig, men den får duga. Det är ju ändå bara en sopborste ;)
















Hade ju inte gjort något om den var blommig eller så, men Hugo kanske gillar den så mycket att jag får hjälp med sopningen.

Kan ju passa bra nu när det tydligen är höst.






(tydligen så MÅSTE vi även köpa en löv-blås, nu när vi har grus..)

2 kommentarer:

  1. Karlssons sålde den typ av variant för ett tag sen dock nu vet jag inte :)

    SvaraRadera