onsdag, augusti 14, 2013

Fitness challange!

Igår skrev jag helt spontant in mig på en fitness challenge!
Så närmaste 10 veckorna har jag världens chans att komma i form.
Vi började igår med ett fys-test och bodyscanning.
Sedan kommer det att vara gemensam träning en gång i veckan och efter tio veckor en ny bodyscanning och fys-test för att se om man lyckats förbättra sina resultat!

Jag är riktig periodare när det kommer till träning, träningsperioderna är oftast korta och inte-träningsperioderna kan vara hur långa som helst, jag har nu inte tränat ordentligt sedan i höstas ! :/
Så det är ju kanonbra att bli lite pushad och träna med vänner som har samma mål.

Man fick veta sin fettprocent och sin muskelprocent. Jag vet inte hur tillförlitliga siffrorna är, men det var kul att veta att jag hade lite mindre fett och lite mer muskler än vad jag trott. Och spännande att se om man kan ändra siffrorna på tio veckor.

Hittade denna bilden, med hjälp av den kan man gissa vad man har för procent. 20-30% är "normalt" för tjejer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar