söndag, oktober 02, 2011

Änglalikt..

Ännu en helg till ända! Och alldeles för fort gick det som vanligt.


Här på soläng har vi inte särskilt mycket plats för prydnadssaker, vilket jag hittills tyckt varit skönt. Levt lite efter "less is more" när det gäller pynt (förutom till jul!). Men när det nu smyger sig in allt fler vackra små tingestar i vårt hus, så skall de såklart få synas!

Idag har jag piffat till en hylla i vår hall.
Vi har haft lite "pigga" gula prydnader i hallen förut..... de är jag trött på nu, gult är fult!

före:


efter:





Jag är så nöjd! ;)

Lyktan och statyetten köpte jag på vår söndagsutflykt idag.
Den stora tändsticksasken är en födelsedagspresent från en mycket god vän.
Den blå asken är en riktigt gammal nött smyckesask som jag fick även den när jag fyllde år.

Den gula lyktan som hänger i taket på första bilen gillar jag, den skall få hänga kvar -men den ska få en omgång med vit sprayfärg.

(som vanligt är det halvtaskiga iphone-tagna bilder ni får, men det får ni stå ut med! )


1 kommentar: