onsdag, oktober 05, 2011

Välkommen TV-säsongen.

De timmar jag tittat på Tv i sommar är lätträknade. Och det har varit riktigt skönt att inte följa någon serie, att inte slösa bort tid i tv-soffan. Men nu drar årets TVsäsong igång! Desperate Housewives igår, Arga snickaren och Greys Anatomy idag. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: det är något visst med Greys Anatomy. Jag gillar inte den serien. Men jag.. Kan.. Inte.. Låta.. Bli.. Att.. Titta. (och lipa) Idag fyller min mamma år och vi har varit där på kvällsmat och fika. Gott! Grattis igen mamma! Jag hade satt upp ett enda mål för mig själv idag, ett tiominuters projekt. Tanken var att stoppa undan alla MCkläder för säsongen. (de tar ju så mycket plats!) Klockan är nu 22.15 och morgondagens matlådor är inte fixade....men kanske jag får ordning på MCkläderna imorgon istället? God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar