måndag, november 07, 2011

Biblioteket.

Idag var jag på biblioteket här i veddige.
Sist jag var där var 1998. Alltså på nittonhundratalet - nitton.hundra.talet... Shit! Det är längesedan.
Vad ska man på ett bibliotek att göra liksom... Pfft! Bibliotek är ju till för dem som inte kan googla.

Men oj vad jag har missed out!

Jag kände mig som ett barn i en godisaffär.
Jag vill gå dit igen. Snart.
Det fanns ju allt och lite till.

Jag kände nästan för att be om ursäkt till personalen för att jag negligerat biblioteket i närmare 15år.

Fick med mig en söt liten bok hem med några riktigt tänkvärda tips.
Läste hela ikväll så snart får jag ju tillbaka och byta :)





1 kommentar:

  1. Vi har varit där tre gånger det senaste, det är kul när emil och amanda sover eller inte är med... Första gången vi gick dit var de med och vakna å pigga, de klättrade på bokhyllorna, välte böcker å skivor, var inne på kontoret ett par gånger och hälsade på, å som om inte det var nog försökte de rymma ut flera gånger...
    Det var en svettig upplevelse...
    Gången efter var det bara jag och emma där...

    SvaraRadera