lördag, mars 03, 2012

Joggingskor.

Solen skiner, fåglarna kvittrar, det är plusgrader och vägarna har kommit fram ur isen.
Låt vårens spring börja!
Jag sprang några vändor på vägarna hemmavid i förra veckan. Så härligt!

Men jag känner att mina löparskor har gjort sitt. De har blivit lite hårda så jag får lite ont i vristerna och jag vet att efter vristerna kommer knäna och de vill jag inte få ont i nu igen.
Så det är dags för nya! (skor alltså -inte knän)
Jag for in till intersport förut idag. Där fick jag jättebra hjälp och sprang på löpbandet medans de filmade mina steg.

Fick reda på att jag pronerade ytterst lite på ena foten och kan med fördel välja normala skor utan särskilda stöd.

Jag fick provat ut två par som kändes riktigt sköna.
Men jag kan ju inte välja! (Och varför ska de bra kosta så mycket?)
Jag kan som vanligt inte köpa på första bästa stället, så jag skall prova vidare lite.

1 kommentar:

  1. Hejja hejja!
    Va kul att springa!
    Längtar tills jag ska göra det igen =)
    På mina fötter funkar adidasskor bäst!!

    SvaraRadera