tisdag, november 06, 2012

Projekt-önskelistan

Jag har en liten önskelista.
Eller nej, det finns ohälsosamt mycket jag önskar mig. Jag har flera önskelistor..
I olika kategorier, typ - ouppnåbart, omöjligt, onödigt och alldeles alldeles underbart. (och såklart några realistiska mittemellan)

Just nu tänker jag konstant på min lilla projekt´-önskelista: (som den ser ut just nu)
* Göra om garderoberna i sovrummet.
* Ett eget litet skrivbord, med laptop och lite pysselgrejer -som inte står i skymundan typ i källaren.
* Måla mitt hörnskåp och inreda det till barskåp.

Inga raket-forskar-svåra grejer precis, men det är sådana grejer som aldrig blir av -trots att man vill så mycket och det skulle vara så väldigt mycket värt det!


2 kommentarer:

  1. Åh, viket fint skrivbord du har på bilden... Vill ha... Hörnskåoet kan jag hjälpa dig med....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det fint! Tänk den som finge lägga vantarna på ett sånt fint skrivbort!
      Hörnskåpet är mitt minsta bekymmer, ska försöka ta mig tid till att måla det snart men tack ändå :)

      Radera