måndag, januari 30, 2012

Mina ex.

Tänk vad kul det var med den allra första -den som kunde skicka sms.
Och den andra -den kunde skicka jättefräcka sms!

1998:
2000:



Den röda som var så liten och så lätt!
Den vit/blå hade polyfona ringsignaler!
2003:2004:








Nokia New-Yorkern var super-avancerad, men totalt omöjlig att förstå sig på. (såldes vidare illa kvickt)
Och min absoluta favorit x70´n! Den var helt perfekt! Jag blev riktigt ledsen när den gick sönder och kan sörja den än idag!
2005:
2005:


Ännu två som köptes för sitt utseende:

2007:2009



Och min nuvarande kompis! Jag är dessvärre snart redo att gå vidare.
2011


Jag känner att jag kan ha missat någon/några, men vilka?
Jag kan tex inte minnas vilken jag ringde mina första videosamtal med!?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar