onsdag, januari 25, 2012

Så blev det dans!

Jag ringde till ABF igår, i och med att vi inte hört någonting om Agnes danskurs!
Det hade blivit något fel och
Agnes hade fallit bort ur deras listor. Som tur var gick det att ordna, så idag var Agnes på sin första danslektion :)

Hon tyckte det var superkul, inte allra minst för att hennes bästis också gick där!

Självklart måste man ha danskor när man går på dans, så det åkte vi och köpte efter lektionen.
De andra tjejerna hade balettklänningar med tyll och rosa tunna tights att dansa i -det måste vi ju självklart ordna till Agnes också eftersom man måste ta tillvara på varje möjlighet att klä sig så vackert man bara kan!

Nu återstår det bara att lösa det logistikproblemet.
Kursen är i varberg kl 16-16,45 varje onsdag och jag slutar kl 16..
Av någon anledning var jag väldigt tidsoptimistisk när jag bokade in detta, men vill tösen dansa så ska hon få dansa!


1 kommentar:

  1. Jag kanske kan bistå med att hämta nå´n gång..

    SvaraRadera