söndag, januari 08, 2012

Vardag igen. -som en dans?

Nu är det slut på vårt galna semesterschema. Imorgon börjar även Jocke och barnen jobb/dagis igen - de var lediga även förra veckan när jag mjukstartade med en tredagarsvecka.

Barnen somnade fint i sina sängar kl 19.40 - redo för dagis efter tre veckors ledighet.
Redo för nytt år och nya utmaningar. Detta året kommer nog att gå i dansens tecken, Agnes ska äntligen få börja på den danskurs hon längtat efter och när jag nu surfade runt efter starttider mm så hittade jag en kurs även för Hugo som älskar att dansa.
Så jag funderar över att boka in fredagsmorgnarna med dans/lek för honom, tror att han skulle uppskatta det väldigt mycket.

Och det skulle ju vara bra att komma upp i tid på våra lediga fredagar och att få gjort hajen och diverse ärenden under förmiddagen.
Ska ringa imorgon och höra mig för - håll tummarna för att det inte är fullsatt.






2 kommentarer:

  1. Å va kul det låter!! Dans :) vart är det nånstans ? Tror Nova hade älskat det hon med.

    SvaraRadera
  2. Tack för fyndtipset =)

    Va kul med dans!!
    Kram!

    SvaraRadera