måndag, januari 23, 2012

Riktiga människor

Jag är riktigt dålig på att titta på tv nuförtiden. Det blir liksom inte av.
Ibland får jag för mig att jag skall kolla på en ny serie som verkar bra, men det är liksom inte genomförbart.
Senast försökte jag kolla på en ny serie som gick på onsdagar kl 22.
Jag hade väldigt svårt att återberätta programmen när en väninna undrade hur det slutade -till slut insåg jag att jag sovit igenom avsnitten varje vecka...

Min räddning är svt play!
Där har jag sett riktigt bra serier det senaste.
- anno 1920
- så mycket bättre
- julkalendern
- kronjuvelerna

Och den nya svenska serien som började igår: riktiga människor.
Jättebra.
Se den! Ni som missade de två första avsnitten igår kan ju kolla ikapp på svtplay :)

På tal om play.. SVTs är överlägset bäst. De lägger ut allt. Gratis. Och de har ingen reklam.
Femmans är sämst -helt värdelös. speciellt iPhone-appen! Varken på datorn eller ipaden funkar det riktigt bra. Där får man betala om man vill titta på något utländskt. Pintjockt med reklam. Bara en bråkdel av programmen finns att se via appen -superkasst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar